دستگاه لیزر برش و حکاکی

آشنایی با دستگاه لیزر برش و حکاکی

دستگاه لیزر برش و حکاکی

آشنایی با دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

  • ۰
  • ۰

توجه و آشنایی به عملکرد دستگاه برش در صنعت

متخصصین در ساخت دستگاههای لیزر از قبل به شیوه ایی  برنامه ریزی و طراحی کرده اند که کاربرد و کارایی زیادی در زمینه های مختلف  و بخصوص در صنعت تبلیغات داشته باشد دستگاههایی که بسیار ظریف و زیبا عمل میکنند . برش لیزری برای ساخت ویترین یا پنل‌های نمایشگاهی و یا تابلو های راهنمای ورودی ساختمان و طبقات از موادی مانند پلکسی گلاس ، یکی دیگر از کاربردهای لیزر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است . تابلو هایی که اصطلاحا لیزری نامیده میشوند و با استفاده از قطعات پلکسی گلاس ساخته میشوند ، کاربرد زیادی در اماکن اداری و نمایشگاهی پیدا کرده اند.

با دستگاه های لیزر می توان روی انواع سطوح طرح های محتلف را اجرا کرد.
برای این کار نیاز به کمی خلاقیت است تا بتوان کارهای جدیدی را ارائه داد .
همچنین برای تولید کارت های ویزیت خاص و سفارشی می توان از دستگاه های حکاکی و برش لیزر استفاده کرد.

زیبایی کاردستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات

دستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات ، تابلو سازی ،کارت ویزیت ، کارت عروسی و… با جنس های مختلف قابل استفاده است . می توان طرح ها را روی انواع سطوح از جمله چوب . مقوا . مولتی استایل .پارچه و … اجرا کرد و در آخر آنها را با هم کلاژ کرده و کارت های زیبایی خلق کرد.
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی و برش لیزری ، درصنعت چاپ ، تبلیغات و بازاریابی میباشد. برای انجام برش یا حکاکی کافی است که طرح کامپیوتری آن آماده شده و سپس روی جنس مورد نظر برش یا حکاکی انجام شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی