دستگاه لیزر برش و حکاکی

آشنایی با دستگاه لیزر برش و حکاکی

دستگاه لیزر برش و حکاکی

آشنایی با دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 قشم و سوله سازی 

در جنوب کشور ایران قشم نیز از شهرهایی است که شرکتهای زیادی در آن به ساخت سوله میپردازند . این شهر از نظر سوله سازی دارای تخصص زیادی است و از مشاوران و متخصصان زیادی استفاده کرده است .  این شهر نیز در سوله سازی فعالیت زیادی دارد و برای ارائه ی خدمات در زمینه ی سوله به صنعت سوله سازی کمک بسیار زیادی کرده است . این شرکت دراین زمینه نیازهای شما را با در نظر گرفتن درخواست و طرح شما ارائه میدهد. یکی از متخصص ترین کارخانه ها در زمینه ی سازه هایی چون سوله ی دست دوم و استوک ،ورزشی و کشاورزی ،و رزومه های معتبر دیگر در سطح خاور میانه است . بزرگترین سوله سازی ها در تعداد زیادی در این شهر خدمت میکنند. علاوه بر موارد بسیار زیادی که در بالا گفته شد شما میتوانید به نمونه های بسیار زیادی از سوله های دست دوم در این شخرستان هم دسترسی داشته باشید.

 آموزش و مهارت در سوله سازی آبادان 

آنچه در مورد سوله میدانید یک سازه ی صنغتی با سقف شیب دار است و اینکه این سوله ها در ساختشان از اهمیت بالایی برخوردارند . شرکت هایی که قصد فعالیت های صنعتی در حوزه سوله و سوله سازی را در آبادان و خوزستان دارند باید دارای خصص بسیار زیادی باشند .سوله ها در انواع مختلفی ساخته میشوند و خوزستان از این ساخت و ساز ها با حمایت حامیان بزرگ صنعتی در کشور بهره مند هستند . مراحلی که در این شرکتها انجام میشود طبق نیازهای خریدار و با نظارت آنها انجام میشود. این شرکتها نیز در زمینه ی اطلاع رسانی در مورد سوله وسوله های دست دوم به کارکنان و مشتریان اقدامات کامل در حد آموزشی  و تخصصی را انجام میدهد.در این منطقه از ایران به دلیل داشتن محیطی مناسب برای فعالیت های صنعتی شما میتوانید شاهد تعداد بسیار زیادی از سوله دست دوم باشید.

  • cuttingengraving نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

تیراژه هارمونی و پارکت لمینت

از سایر محصولات تیراژه هارمونی می توان به پارکت لمینت  اشاره نمود.پارکت لمینت نوعی کف پوش است که در اغلب اداره جات استفاده میشود. تیراژه هارمونی همواره تلاش میکند تا با ایجاد تنوع در پارکت لمینت پاسخگوی تقاضای مشتریان باشد.

نوع های متفاوت پارکت لمینت با عنوان های  پارکت لمینت مربعی، پارکت لمینت رنگ روشن و پارکت لمینت رنگ تیره شناخته میگردد.


تیراژه هارمونی

شرکت تیراژه هارمونی با استفاده از هنر معماری و طراحی داخلی برای نخستین بار در سال 1386 به عنوان نماینده انحصاری محصولاتی چون کاغذ دیواری ،پارکت لمینت در ایران شروع به کار کرد . این شرکت به دلیل تنوع در محصولات خود و شناخت درست سلایق مشتریان پس از سال ها تلاش جز یکی از برترین وارد کنندگان کاغذ دیواری شناخته شد .

این شرکت در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری پارکت لمینت و کاغذ دیواری باراباس  و  برند های معتبر دنیا در ایران فعالیت می کند . 

  • cuttingengraving نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

 برش زنی ومهارت سوراخ  کاری سوله

سوراخ کاری سوله جزء مراحلی است که در ساخت سوله انجام میشود . برای اطلاعات بیشتر شما در این زمینه مطلبی قرار دادیم که توجه به آن و مطالعه ی آن بسیار مفید و جالب است. ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی به شما بدهیم که مازاد بر سوله های دست دوم بر ساخت سوله تمرکزدارد.بنابر این شما میتوانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید برای اطلاعات بهتر و ناب تر.

 نحوه ی سوراخ زنی و برش سوله انجام میشود قبل از اینکه این مرحله را انجام شود باید بدانید که قبل از ساخت  قسمتهای مختلف سوله  باید از نقشه هایی که برای ساخت تهیه شده است در کارگاه و محل ساخت  ورق ها را برش بزنند و مونتاژ کنند . بعد از جوشکاری کردن  سوراخها در همین مرحله زده میشود. مرحله ایی به نام SHOP DRAWIG است که نقشه های دقیق در مورد جزییات  ستون ها که  طول و عرض و ضخامت و تعدادشون و سایر مشخصات دیگر در آن قید شده است. این نقشه ها باید به صورت دقیق طراحی شود . تا دچار مشکل در ساخت نشوند.

رنگهایی مورد تایید صنعت برای سوله ها

شما برای اینکه یکی از بهترین سوله ها را داشته باشید نیازی نیست که لزوم از سوله های نو استفاده کیند .میتوانید با بکارگیری یک سوله دست دوم و رنگ آمیزی این ممکن را ایجاد کنید.

رنگها و تایید ی آن در صنعت سوله بسیار مهم است . قبل از اینکه مرحله ی سوله و رنگ آمیزی آن انجام شود حتما این نکته را در نظر بگیرید که متخصصین  قطعات را بررسی و بازبینی کنند تا مشکلی نداشته باشند و از نظر تمیز کاری  نیز به طور کامل انجام شده باشند . در مرحله ی رنگ کاری طبق نقشه ایی که از قبل برای آن طراحی شده در چند مرحله رنگ آمیزی میشوند . بیسوله در این مرحله رنگ آمیزی را انجام میدهد. و نباید از قلمو استفاده کرد. دقت و نظارت از طرف متخصصین در اینجا باید تایید شود و نظارت شود . سند بلاست دراین مرحله مهم است . یعنی مرحله ایی که ماسه سیلیسی با فشارزیاد برروی قطعه پاشیده میشود هم زنگ زدگی را پاک میکند هم تمیزکاری میکند فقط باید به گونه ایی باشد که سطح قطعه تازک نشود .اگر شما به تازگی یک سوله دست دوم تهیه کرده اید حتما باید آنرا رنگ آمیزی کنید

  • cuttingengraving نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

 تعیین و اجرای برنامه ی قبلی سوله سازی 

بهترین شیوه ایی که در ساخت سازه و حتی کارهای دیگر که باعث موفقیت در کار میشود . ایجاد و طراحی برنامه ایی از قبل تعیین شده است . در ساخت سوله ها هم باید این تکنیک و روش را اجرا و به عمل آورد . متخصصین باید قبل از اجرا محصول مورد نیاز و قسمتهای مختلف آن و کاربرد آن برای هر اسکلت را بررسی کنند طرح اجرایی و برنامه ی آن را برای ساخت تحویل دهند در قسمتی که کیفیت محصول و چگونگی آن را باید نماینده ی مخصوص آن بررسی کند. تمام طراحی های شرکت توسط نرم افزارهای Safe، Etabsو Sap2000  انجام  میشود . و حتی افرادی که کاربلد هستند در این زمینه نیز مسولیت آن را قبول میکنند .وظیفه ی دیگر طراحان شرکت  هم اجرای نقشه های آماده شده در شرکت است . در مورد ساخت سوله هم از قبل طبق شرایط آب و هوایی مناطق ی که سوله در آن نصب میشود شیب های متفاوتی را بر اساس میزان برف به  25، 90، 150 و 200 کیلوگرم بر متر مربع ساخته میشوند. اکثریت سفارشات برای بار برف 150 کیلوگرم بر متر مربع فرض شده است. بر اساس استاندارد سازمان برنامه فشار باد در مناطق مختلف ایران تا حدود 92 کیلوگرم بر متر مربع نمایش داده شده است.با در نظر گرفتن این مطلب بازهم شمایید که تصمیم میگیرید که از سوله ی نو استفاده کنید یا از یک سوله دست دوم.

معرفی کلی سوله

مطلبی که پیش روی شما ست میخواهد یک معرفی کلی درباره یکی از زیباترین سازه های معماری و عمرانی به نام وله داشت.این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید از سوله های دست دوم استفاده کنید یا اگر در حال احداث یک صنعت هستید حتما باید از سوله های دست دوم استفاده کنید.ما تنها میخواهیم به شما اطلاعاتی در این باره بدهیم.

جهت ساخت سازه های صنعتی و اینکه قطعاتی در آن بکار برده شده است متفاوت است .نوع قطعه براساس وزن آن در سانهای صنعتی که ساخته میشود تفاوت دارد. و هرکدام را براساس منطقه و مکانی که سوله را نصب میکنند ساخته میشوند. این یکی از عواملی است که دقت در آن در ساخت سوله موثر است. و باید این موارد یعنی آب و هوا و وزش باد و میزان آن و استفاده از جرثقیل رعایت شود. سالنهای  صنعتی در این مورد حتما دقت عمل را دارن . از عوامل دیگر  ساخت سالنهای صنعتی  معمولا سوله یکی از مهم ترین و کارایی ترین ساختمان پیش ساخته در کل  جهان است. این سوله ها در بسیاری از موارد مثل ورزشگاهها و فروشگاههای بزرگ ، کارخانه ها ، انبارها، و غیره بکار برده میشود با آماری که بدست آمده و در مورد آن تحقیق شده است در حدود نود درصد کاربرد دارد. لازم به ذکر است که حتما باید در زمینه ی ساخت دهانه ها دقت کنید چون با نوع شرایط آب و هوایی ساخته میشود. در اینکه شما اقدام به سوله سازی میکنید رعایت تمامی این نکات از طریق متخصصین که از قبل در مورد تمامی مراحل برنامه ریزی و طراحی کرده اند الزامی است . زیرا باعث افت کیفیت و خرابی سوله میشود. این قطعه ها و لوازمی که در آنها بکار برده شده است در طی تحقیقات چندین ساله ی محققین بوده است. استفاده از جوش اتوماتیک زیر پودری ، استفاده از متریال کاملا استاندارد تولید شده است و از نظر خیلی از شرکتها و مشاورین تایید شده است . در تصاویر زیر متداول ترین اشکال سوله درج شده که تقزیباً تمامی فضاهای مورد نیاز در پروژه های گوناگون را پوشش می دهد .

ساخت سوله

ساخت اسکلت فلزی

  • cuttingengraving نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

توجه و آشنایی به عملکرد دستگاه برش در صنعت

متخصصین در ساخت دستگاههای لیزر از قبل به شیوه ایی  برنامه ریزی و طراحی کرده اند که کاربرد و کارایی زیادی در زمینه های مختلف  و بخصوص در صنعت تبلیغات داشته باشد دستگاههایی که بسیار ظریف و زیبا عمل میکنند . برش لیزری برای ساخت ویترین یا پنل‌های نمایشگاهی و یا تابلو های راهنمای ورودی ساختمان و طبقات از موادی مانند پلکسی گلاس ، یکی دیگر از کاربردهای لیزر در صنعت تبلیغات و بازاریابی است . تابلو هایی که اصطلاحا لیزری نامیده میشوند و با استفاده از قطعات پلکسی گلاس ساخته میشوند ، کاربرد زیادی در اماکن اداری و نمایشگاهی پیدا کرده اند.

با دستگاه های لیزر می توان روی انواع سطوح طرح های محتلف را اجرا کرد.
برای این کار نیاز به کمی خلاقیت است تا بتوان کارهای جدیدی را ارائه داد .
همچنین برای تولید کارت های ویزیت خاص و سفارشی می توان از دستگاه های حکاکی و برش لیزر استفاده کرد.

زیبایی کاردستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات

دستگاه حکاکی و برش لیزری در تبلیغات ، تابلو سازی ،کارت ویزیت ، کارت عروسی و… با جنس های مختلف قابل استفاده است . می توان طرح ها را روی انواع سطوح از جمله چوب . مقوا . مولتی استایل .پارچه و … اجرا کرد و در آخر آنها را با هم کلاژ کرده و کارت های زیبایی خلق کرد.
یکی دیگر از کاربردهای دستگاه های حکاکی و برش لیزری ، درصنعت چاپ ، تبلیغات و بازاریابی میباشد. برای انجام برش یا حکاکی کافی است که طرح کامپیوتری آن آماده شده و سپس روی جنس مورد نظر برش یا حکاکی انجام شود.


  • cuttingengraving نادر رفیعی