دستگاه لیزر برش و حکاکی

آشنایی با دستگاه لیزر برش و حکاکی

دستگاه لیزر برش و حکاکی

آشنایی با دستگاه لیزر برش و حکاکی

ماشین برش و حکاکی | دستگاه حکاکی و برش لیزری | حکاکی و برش لیزری | برش و حکاکی لیزری

  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از موارد مهم استفاده دستگاه های برش و حکاکی لیزری، برش انواع چرم است.
این چرم‌ها برای ساخت کفش و کمربند، روکش مبلمان، کیف، تابلو، استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، روی شلوار جین و اقسام لباس‌ها و همچنین در ساخت روکش ماشین‌ها و غیره کاربرد فراوانی دارد باعث شده کسب و کارهایی که در این زمینه فعال هستند کارشان راحت تر شود و سرعت تولیدشان را بیشتر کنند تا مشتریان بیشتری را مجذوب نمایند. دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری برای برش چرم، نیازی به قالب گیری ندارند و می‌توانند برش‌هایی بسیار صاف و مرتب بر روی چرم ایجاد نمایند،
برش طرح‌های بسیار پیچیده با سرعت بسیار بالا از دیگر مزایای استفاده از ماشین حکاکی و برش لیزری می باشد. سرعت بالای برش توسط این دستگاه‌ها زمانی بیشتر به چشم می‌آید که شما بخواهید چندین لایه چرم و پارچه را با هم به راحتی برش بدهید اینجاست که با سرعتی که این دستگاه‌ها دارند شما عملا در مدت زمان کمی قادر خواهید بود خیلی از مواد خودتان را به راحتی برش بدهید.
این دستگاه‌ها نیازی به یک الگوی قالب ثابت نخواهند داشت و مطمئناً لزومی ندارد تا برای هر نوع پارچه یا برشی قالب خاص خودش را تهیه کنید. لبه‌های چرم و لباس و پارچه را بدون زدگی و کاملا صاف برش می‌دهند و کاری تمیز تحویل شما می‌دهند. که این به خاطر ظرافت و دقت بالایی این دستگاه‌ها است.
شما می‌توانید توسط دستگاه‌های برش و حکاکی لیزری، طرح‌های زیبا و منحصر به فردی را روی کیف و لباس و کفش حکاکی و برش لیزری کنید حتی می‌توانید چهره فرد خاصی را بر روی این مواد برش و حکاکی لیزری کنید و به دیواربزنید و یا به عنوان هدیه‌ای ماندگار و متفاوت به دوستان و آشنایتان بدهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی